小骨233

Habits (Stay High) - Tove Lo

存档灵魂:

Habits (Stay High) 
早已习惯「嗨过头」

 

【歌词】

 

[Intro]

Oh-Ooh
Oh-Ooh
Oh-Ooh
哦-哦
哦-哦
哦-哦


[Verse 1]

I eat my dinner in my bathtub, 
then I go to sex clubs
Watchin' freaky people gettin' it on
It doesn't make me nervous, 
if anything, I'm restless
Yeah I've been around and I've seen it all
我在浴缸里吃完晚餐,
然后径真奔向夜店。
看着飘忽不定的人群疯狂摇摆,
这不会让我感到紧张,
如果有什么感觉,只有焦躁不安。
是的我一直混迹在此,已见怪不怪。

 

I get home, I got the munchies, 
binge onall my Twinkies
Throw up in the tub and I go to sleep
And I drank up all my money, 
tastin' kind of lonely
我拖着疲惫回到家,吃完点心,
又大口咀嚼夹馅面包。
然后都呕吐在浴缸,接着爬上床倒头睡去。
我喝光了所有的钱,
日复一日品尝着孤独。

 

[Hook]

You're gone and I got to stay
High, all the time, to keep you off my mind
High, all the time, to keep you off my mind
Spend my days locked in a haze
Tryna forget you, babe, I fall back down
Gotta stay high, all my life
To forget I'm missin' you
你走了, 留下了我
嗨下去,整夜整宿,想把你从我脑海中驱逐
嗨下去,整夜整宿,想把你从我脑海中驱逐
白日把自己锁闭在阴霾中,
试着想把你忘记宝贝,却越陷越深,
只有整日整夜嗨下去,在我生命中,
才有可能不再思念你。

 

[Verse 2]

Pick up daddies at the playground, how I spend my day time
Loosen up their frown, make 'em feel alive
Make it fast and greasy, I'm numb and way too easy
陪老人们去游乐场,如此打发我白天的时光,
看他们舒展眉头微笑,让他们感到还活着。
让时光尽快流逝,我麻木不仁,我无所谓。

 

[Hook]
[Bridge x2]

Stayin' in my play pretend where the fun ain't got no end
Can't go home alone again need someone to numb the pain
我在伪装生活假装快乐,
无法单独回家,我需要有人麻醉痛苦。

[Hook]

 


评论

热度(12)